SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Questia dla firmy Gaspol

Agencja Questia będzie odpowiedzialna za obsługę budżetu PR firmy Gaspol do końca 2005 r.

 W przetargu rywalizowała z Trust Communications (agencją, która wcześniej współpracowała z Gaspolem), Echo Communications, PR Plus oraz Magnifico. - Questia zaprezentowała najbardziej kreatywne wykorzystanie mediów w strategii komunikacji - mówi Karolina Horoszczak, rzecznik Gaspolu. Questia będzie odpowiedzialna m.in. za realizację drugiej edycji konkursu dla szkół pod hasłem "Plomba".

Konkurs składa się z dwóch części - uczniowie mogą zbierać oryginalne foliowe plomby z butli gazowych Gaspolu bądź przygotować pracę plastyczną na zadany temat. Celem konkursu jest edukacja związana z bezpieczeństwem zarówno dzieci, jak i ich rodziców oraz poprawa relacji ze społecznościami lokalnymi.

Dołącz do dyskusji: Agencja Questia dla firmy Gaspol

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl