Agencja Streetcom dla Formaster Group

Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Streetcom dla Formaster Group

Głównym celem realizowanych działań z zaangażowaniem mikroinfluencerów jest budowanie świadomości produktu i wzmacnianie dumy z polskiej myśli technologicznej. 

Grupą docelową prowadzonych działań są osoby w wielu 25-55 lat. Producentowi zależy na dotarciu do osób zainteresowanych ekologią, zdrowym trybem życia oraz innowacyjnymi rozwiązaniami domowymi. Target kampanii to osoby, które cenią sobie oszczędność i wygodę, a także poszukują produktów, które są przyjazne dla środowiska.

Streetcom odpowiada za przygotowanie strategii działań i stworzenie big idea m.in. hashtag #MadeInPoland, który jest centralnym elementem komunikacji, który ma za zadanie przypominać i podkreślać znaczenie wspierania rodzimych produktów. Po stronie agencji jest również, rekomendacja, rekrutacja wybranych do współpracy mikroinfluencerów oraz zaproponowanie odpowiedniej mechaniki kampanii i całościowa realizacja projektu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa