Agencja Streetcom dla Formaster Group

Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Streetcom dla Formaster Group

Głównym celem realizowanych działań z zaangażowaniem mikroinfluencerów jest budowanie świadomości produktu i wzmacnianie dumy z polskiej myśli technologicznej. 

Grupą docelową prowadzonych działań są osoby w wielu 25-55 lat. Producentowi zależy na dotarciu do osób zainteresowanych ekologią, zdrowym trybem życia oraz innowacyjnymi rozwiązaniami domowymi. Target kampanii to osoby, które cenią sobie oszczędność i wygodę, a także poszukują produktów, które są przyjazne dla środowiska.

Streetcom odpowiada za przygotowanie strategii działań i stworzenie big idea m.in. hashtag #MadeInPoland, który jest centralnym elementem komunikacji, który ma za zadanie przypominać i podkreślać znaczenie wspierania rodzimych produktów. Po stronie agencji jest również, rekomendacja, rekrutacja wybranych do współpracy mikroinfluencerów oraz zaproponowanie odpowiedniej mechaniki kampanii i całościowa realizacja projektu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?