SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja TVN z ofertą dla rozgłośni radiowych

Agencja informacyjna TVN rozpoczęła przygotowywanie serwisu radiowego. W tej chwili prowadzone są rozmowy z rozgłośniami radiowymi dotyczące sprzedaży nowego produktu.

Serwis radiowy przygotowywany jest przez News & Services Agency TVN codziennie od godz. 6.00 do 22.00. Pracuje nad nim zespół wydawców i redaktorów, którzy wcześniej związani byli z różnymi stacjami radiowymi. Nowy serwis obejmuje informacje z Polski i materiały zagraniczne. Do jego produkcji wykorzystywane są dźwięki znajdujące się w bazie serwisu newsowego agencji.

Oprócz codziennego serwisu radiowego agencja TVN będzie oferowała również przygotowanie materiałów redakcyjnych w formie dłuższych audycji tematycznych. Będą one produkowane w oparciu o treści pochodzące z programów telewizyjnych. Audycje będą przygotowywane w postaci kilku lub kilkunastu odcinków do emisji w cyklach ustalanych przez stacje radiowe.

Dołącz do dyskusji: Agencja TVN z ofertą dla rozgłośni radiowych

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś medialny I.T.I.-u
Ciekawe kiedy i czy się ogarną "wodzowie" TVNu w galopowaniu za ilością "istnienia" w medialnym przekazie ?
Naprawdę wielka szkoda że coś co na początku swego istnienia bardzo dobrze się zapowiadało pogalopowało w prostackie bylejakości ilościowe !
Ale to tylko potwierdza regułę że budowanie na starych rozsypujących się fundamentach , czegoś nawet bardzo ekskluzywnego to stawianie zamków z piasku na plaży ! Koncern medialny I.T.I. poszedł drogą imperium sowieckiego ...DUŻE ...OBLEŚNE...BYLE JAKIE....I WIECZNE SZUKANIE WROGA !!!!---
odpowiedź
User
nieprofesjonalna agencja
poczytajcie na press.pl opinie o tej usłudze... żenada roku tvn...
odpowiedź
User
miecznik
Nie! Tylko nie to! Mamy obecnie IAR i to wystarczy. Mam nadzieję, że tego nikt nie kupi. A na pewno nie duże stacje jak Zetka, RMF FM czy spółka Agora.
odpowiedź