SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska

Firma LG Electronics Polska rozstrzygnęła przetargi na prowadzenie komunikacji w social media oraz całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki LG. Oba budżety zdobyła Agencja Warszawa.

Article

Agencja Warszawa będzie odpowiadać za strategię i kreację działań reklamowych wszystkich kategorii produktowych LG Electronics Polska w kanałach komunikacji offline i online – od digitalu, przez akcje ambientowe, akcje w sklepach jak i aktywacje niestandardowe. Pierwszą akcją realizowaną przez zespół jest kampania promująca smartfony LG V30 i LG G6 oraz LG Q6 pod hasłem #OdrzucamyRamy, w której udział biorą Reżyser Życia i Sylwester Wardęga.

We wcześniejszym przetargu Agencja Warszawa wygrała obsługę LG Electronics Polska w social media.

- Nasze uznanie zdobyło zarówno strategiczne podejście, jak i kreatywne pomysły, m.in. na aktywacje ambientowe, dobrze wpasowujące się w nowe pozycjonowanie marki LG - mówi Daniel Czok, senior marketing manager LG Electronics Polska.

Jednocześnie marketer wybrał w przetargach nowy dom mediowy - Mets oraz agencję public relations - Monday.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl