SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Agencje Lubię to - linked by Isobar i Hypermedia znikają z rynku. "Bez zwolnień"

Grupa Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to - linked by Isobar oraz Hypermedia. W ich miejsce pozostaje Isobar Polska z Krzysztofem Mockiem na czele, która przejmie wszystkich klientów grupy.

Krzysztof Mocek Article

- Powołana w maju 2017 roku Isobar Poland Group była z założenia tworem przejściowym - mówi Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer w Dentsu Aegis Network Polska. - Zakończyliśmy procesy M&A oraz stworzyliśmy jedną, spójną strukturę. Pod jednym dachem zebraliśmy kompetencje z zakresu strategii, kreacji, designu, social media oraz commerce, martechu i technologii. Ostatnie miesiące były dla nas czasem uzupełniania zespołu o nowych ekspertów i rozbudowywania kompetencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów, zarówno tych lokalnych, jak i tych realizujących kampanie globalne - dodaje.

Po połączeniu struktur w Isobar Polska i zlikwidowaniu agencji Lubię to oraz Hypermedia nikt nie straci pracy. Jak zapewniła nas firma, Dentsu utrzyma obecny poziom zatrudnienia - w biurach w Warszawie i Białymstoku, pracuje łącznie ponad 360 pracowników z zakresu strategii marketingowej, kreacji, social media, designu, technologii, commerce i analityki, a także client service i project managementu.

Na czele wszystkich agencji stał dotychczas Krzysztof Mocek, obecnie managing director Isobar Polska. Zarządzał nimi od momentu opuszczenia Dentsu przez Agatę Szeligę, która obecnie pracuje w Facebooku.

Do stałych klientów agencji należą Volkswagen Group Polska (Isobar jest wiodącą agencją dla marek Skoda i Audi), Mastercard, Provident, Jeronimo Martins czy  McDonald’s. Agencja realizuje również działania na rynkach międzynarodowych, m.in. dla COTY czy P&G.

Zmiany w KRS planowane są na 30 kwietnia br. Dotyczą spółek Socialformance, M2.0, Hypermedia oraz Socializer.

Agencja Hypermedia dołączyła do sieci Isobar w połowie 2005 roku. Z kolei właścicielem agencji Lubię to sieć Dentsu została w 2014 roku, gdy kupiła za 26,3 mln zł  95,6 proc. udziałów spółki Socializer, do której agencja Lubię to należała.

Duże zmiany w Dentsu

Na początku kwietnia ogłoszono, że Dentsu Aegis Network Polska łączy agencję iProspect, Amnet i DDS w jeden podmiot. Szefem komórki iProspect zostanie Artur Malinowski. Jego miejsce na stanowisku dyrektora zarządzającego domu mediowego Carat Polska obejmie Izabela Sochacka.

Pod koniec stycznia połączono firmy Red8 Events, Posterscope i Unlimited oraz dział mediowy Dentsu Aegis Network w agencję dentsu X oferującą usługi eventowe i mediowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencje Lubię to - linked by Isobar i Hypermedia znikają z rynku. "Bez zwolnień"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tolek
No i bardzo dobrze bo chyba sami już sie w tych spółkach nie łapali :-)
9 0
odpowiedź
User
afa
To te kupione za 80 mln?
8 1
odpowiedź
User
hehe
Wszyscy z LubięTo już wcześniej sami odeszli:-)))))
7 1
odpowiedź
User
iwo
Hahah - to z nadmiaru biznesowego sukcesu te wszystkie merdźe? Wygląda na to, że jak kasa na zakupu sie skonczyla to król jest nagi:))
4 0
odpowiedź