SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Bieniak dyrektorem HR w WP Media. Joanna Skwarna dyrektorem produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych

Do zespołu zarządzającego Grupy Wirtualna Polska Media dołączyła Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR, natomiast Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych.

Od lewej: Joanna Skwarna, Agnieszka Bieniak / fot.WP Media Article

Bieniak będzie odpowiedzialna za realizację strategii personalnej spółki Wirtualna Polska Media. Do tej pory obowiązki dyrektora HR pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w spółce WP Holding.

Agnieszka Bieniak pracowała wcześniej m.in. jako chief human resources officer w firmie Burda Media Polska, dyrektor HR w Grupie Pracuj oraz menedżer HR w firmie Adidas. Ukończyła program Leadership Academy for Poland organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda. Uczestniczyła także w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices, założoną przez Hillary Clinton.

Nowy dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych

Z kolei Joanna Skwarna objęła stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych w Grupie. Do jej zadań należy przygotowanie i realizowanie strategii i zarządzanie m.in. WP Poczta, Poczta o2, WP Pilot i Open FM. Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęła w 2013 roku w dziale sprzedaży. Do maja 2017 pełniła funkcję kierownika działu agencyjnego. Współpracowała m.in. z Group One, Havas Media, MullenLowe i MediaBrands. Później przyjęła stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego i video online. W grudniu 2017 roku wspólnie z zespołem wprowadzała na rynek ofertę rozliczaną za Viewable Impressions, znaną jako #PłaćZaWidzialne.

Wcześniej pracowała m.in. w dziale reklamy Edipresse Polska jako key account manager. Z branżą mediową jest związana od 2009 roku. W Wirtualnej Polsce Skwarna zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który z końcem sierpnia odszedł z Wirtualnej Polski.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio 35 min i 31 sekund dziennie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej