SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Durst-Wilczyńska dyrektorką departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa

Agnieszka Durst-Wilczyńska awansowała na stanowisko dyrektora departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa. Zastąpiła Filipa Aszendorfa, który teraz zarządza relacjami z klientami w 29 krajach.

Agnieszka Durst-Wilczyńska Article

Menadżerka pracuje w grupie Axa od dwóch lat. Dotychczas zajmowała stanowisko brand&social media managera. Wcześniej pracowała w marketingu firmy ubezpieczeniowej Liberty Ubezpieczenia, którą Axa kupiła. Przedtem przez 8 lat pracowała w dziale marketingu firmy ubezpieczeniowej Aviva. Była też przez 12 lat związana zawodowo z DB Schenker.

Agnieszka Durst-Wilczyńska awansując zastąpiła Filipa Aszendorfa, który awansował w strukturach grupy i teraz odpowiada za relacje z klientami w 29 krajach.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Durst-Wilczyńska dyrektorką departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl