SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jest nowa szefowa Agencji Promocji Polskiego Radia. Wcześniej pracowała w PFN

Agnieszka Dydycz nie jest już dyrektorką biura promocji i realizacji projektów w Polskiej Fundacji Narodowej. W środę została szefową promocji Polskiego Radia.

fot. polskie radioArticle

- Od 5 października dyrektorem Agencji Promocji Polskiego Radia jest Agnieszka Dydycz - informuje nas Monika Kuś, rzeczniczka spółki. Jak dodaje, jej zastępcą jest Ewa Michalak, która od marca zarządzała tą komórką.

Stało się to po tym, gdy Maciej Radkiewicz po ośmiu miesiącach przestał być dyrektorem Agencji Promocji Polskiego Radia. Jak ustaliliśmy, odwołała go ze stanowiska prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.

To kolejna zmiana w tym tygodniu na tak wysokim stanowisku w Polskim Radiu. Jak już informowaliśmy, w poniedziałek (3 października) powołano nowego dyrektora biura technologii. Został nim Krzysztof Mierzwa, który wcześniej pracował w Eurozecie i Grupie RMF.

Średnie wynagrodzenie w Polskim Radiu: 8,9 tys. zł brutto

W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.

Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.

Polskie Radio spodziewa się, że w br. przy 318,2 mln zł wpływów i 380,4 mln zł kosztów operacyjnych zanotuje 63,6 mln zł straty, ponad trzy razy więcej niż przed rokiem. Jeśli nadawca w przyszłym roku nie otrzyma rekompensaty abonamentowej, jego strata sięgnie 187 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Jest nowa szefowa Agencji Promocji Polskiego Radia. Wcześniej pracowała w PFN

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gin
Tam jest taki przemiał i rotacja na stołkach jak na centralnym przed świętami, człowiek już nie ogarnia. Za to pani prezes zabetonowana z pensyjką bagatela 37 tyś plus premie, trzynastka i dodatki. Dwie lewe ręce, porażka i nieudolność zarządzania, straty finansowe, zapaść wizerunkowa, największy spadek słuchalności, odpływ abonentów ale Agniesia dalej na stołeczku.
odpowiedź
User
Nikt lepszej reklamy nie robi jak Agnieszka
Po co? Nikt lepiej nie reprezen5tuje od ponad dwóch lat radia jak wybitna prezeska. Setki artykułów, setki wypowiedzi, co chwila awantury z wyzwiskami i wulgaryzmami. Ciechanski, Lukowska, pijackie piosenki w Radio Dzieciom, pijanstwo w Osieckiej, opowieści o chlaniu i stronach po3rno, publiczne ponizanie pracownikow.
odpowiedź
User
Grzech
Dyrektor numer dwa miliony pięćset sześćdziesiąt cztery, jak na dwa lata ładna rotacja na stanowiskach w PR🤣
odpowiedź