Agnieszka Janota: z Agory do Grupy Domodi

Z początkiem listopada do Grupy Domodi dołączyła Agnieszka Janota, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. komercjalizacji. Ostatnio pracowała w Agorze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Janota: z Agory do Grupy Domodi

W Grupie Domodi Agnieszka Janota będzie zarządzać działami e-commerce Fashion oraz Home & Decor, działem sprzedaży dodatkowej i wizerunkowej oraz działem technicznego wsparcia sprzedaży.

Agnieszka Janota specjalizuje się w branży e-commerce oraz marketingu afiliacyjnym i reklamą zasięgową. Wcześniej była związana m.in. ze spółką Złote Wyprzedaże, a ostatnio z Agorą, gdzie przez ponad cztery lata obejmowała stanowisko dyrektora ds. e-commerce w Gazeta.pl.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej.

- Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie zdobyte przez Agnieszkę Janotę zarówno w branży e-commerce, jak i portalach horyzontalnych, są nie tylko znakomitym uzupełnieniem kompetencji naszego zespołu, ale i pozwolą nam zbudować jeszcze lepszą ofertę dla naszych klientów - mówi Adam Plona, CEO Grupy Domodi.

Grupa Domodi to wrocławska spółka, do której należą marketplace’y e-commerce dla branży fashion – Domodi.pl i Allani.pl oraz dla branży home & decor - Homebook.pl. Grupa Domodi jest częścią Wirtualna Polska Holding.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty