Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska

Agnieszka Kłos objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i obsługi klienta w firmie pożyczkowej Provident Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Tony’ego Burrowsa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska
Agnieszka Kłos

Agnieszka Kłos na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie siecią sprzedaży i procesy związane z obsługą klienta, kreowanie strategii handlowej oraz tworzenie i wdrażanie wysokich standardów jakości obsługi klientów. Wciąż w jej kompetencjach będą także działania z zakresu budowania partnerstwa oraz sojuszy strategicznych.

Dotychczas w Provident Polska pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu. Do jej zadań należała realizacja strategicznych projektów biznesowych oraz nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi.

Nową funkcję objęła od 1 lipca br. Na tym stanowisku zastąpiła Tony’ego Burrowsa.

Agnieszka Kłos pracę w Provident Polska rozpoczęła w 2007 roku. Przez 7 lat była odpowiedzialna za zarządzanie działem finansów. Po objęciu stanowiska dyrektora ds. rozwoju biznesu w jej kompetencjach było poszukiwanie możliwości w obszarze przejęć, budowanie partnerstwa i sojuszy strategicznych, rozwijanie kanału brokerskiego oraz realizacja benefitów strategicznych.

Wcześniej pracowała w firmie Ernst & Young Audit, z którą była związana przez ponad 8 lat, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi.

Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ma uprawnienia biegłego rewidenta i FCCA.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana