SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno

Agnieszka Stelmaszczyk, właścicielka i współzałożycielka agencji komunikacji marketingowej Feno, wraca na stanowisko dyrektora zarządzającego po dwóch latach urlopu macierzyńskiego.

Agnieszka StelmaszczykArticle

Feno planuje rozwój kompetencji kreatywnych w zakresie obsługi 360, w związku z czym w lutym tego roku do zespołu dołączył Bartosz Kuckowski - na stanowisko business development directora. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym agencji Mind.

Agencja Feno w ostatnim czasie odnowiła identyfikację wizualną oraz wdrożyła nową stronę internetową. Do 2017 roku funkcjonowała pod nazwą Fenomem. Ma na koncie projekty dla takich klientów jak Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, PZ Cussons i Nicorette.

 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Przecież Feno to trup! I to trup nie od 2 lat, ale od min. 5 lat. Obsługa klienta fatalna, przetargi przegrywane po 20 z rzędu, a trzymają się tylko dzięki robieniu podzlecen do podzleceń większych agencji! Lepiej by to coś zniknęło z rynku bo i mobbing podobno to kluczowy problem tej „agencyjki”.
odpowiedź
User
Oj Aga, Aga
Zrobienie takiej notki PRowej Weronice - to jest właśnie styl działania Agnieszki... Słabe to, oj słabe. Zamiast na biznesie skup się Aga na wyleczeniu się z kompleksów w stosunku do innych kobiet.
odpowiedź
User
Żenada
Żenujący pokaz braku profesjonalizmu charakterystycznego dla Agnieszki. Ciekawe tylko, że nie było nikogo kto by ją przed tym powstrzymał. Ale tak to jest jak z powodu kompleksów usuwa się z firmy wszystkich myślących ludzi.
odpowiedź