Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings

Agnieszka Świerczewska została dyrektorką sprzedaży w Abi Media Holdings. Ostatnio pracowała jako key account manager w agencji Clickad.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings
Agnieszka Świerczewska

Agnieszka Świerczewska jest odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży. Odpowiada za działania komercyjne w sektorze digitalu, outdooru i DOOH.

Świerczewska ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Do zespołu Abi Media przeszła z Clickad, gdzie odpowiadała za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.

Wcześniej, w Cityboard Media zarządzała działem new business. Z kolei w News Outdoor Poland pracowała jako dyrektor sprzedaży bezpośredniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu