SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Szlaska head of PR w Communication Unlimited

Z początkiem sierpnia do zespołu agencji Communication Unlimited dołączy Agnieszka Szlaska, która obejmie nowe stanowisko head of PR.

Agnieszka SzlaskaArticle

Szlaska odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami.

Wcześniej przez 7 lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH.

W latach 2007-2012 była dyrektorem promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była dyrektorem marketingu AWR Wprost, tworząc strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szlaska head of PR w Communication Unlimited

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl