SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom

Do agencji interaktywnej Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera. Poprzednio pracowała w agencji Headlines Porter Novelli.

Agnieszka UrbańskaAgnieszka Urbańska

Agnieszka Urbańska będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną agencji. Do jej zadań należy m. in. umacnianie reputacji firmy oraz dbanie o jej wizerunek. Utworzenie stanowiska PR managera wynika z rozwoju agencji Digital Kingdom.

Urbańska ma sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli.

Realizowała projekty między innymi dla MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo i Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji - „Znane Ekspertki”.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PR
Po treściach które dostarczali na fanpage Czwórki Polskiego Radia mają taką samą reputację w branży jak ówczesna szefowa tej stacji obecnie...
odpowiedź
User
.
Ulubiona agencja Kostki Kwiatkowskiej chyba nic wiecej nie trzeba dodawać
odpowiedź
User
.
Ulubiona agencja Kostki Kwiatkowskiej chyba nic wiecej nie trzeba dodawać - kiedy ten komentarz zostanie skasowany panie cenzorze?
odpowiedź