SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom

Do agencji interaktywnej Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera. Poprzednio pracowała w agencji Headlines Porter Novelli.

Agnieszka Urbańska Article

Agnieszka Urbańska będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną agencji. Do jej zadań należy m. in. umacnianie reputacji firmy oraz dbanie o jej wizerunek. Utworzenie stanowiska PR managera wynika z rozwoju agencji Digital Kingdom.

Urbańska ma sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli.

Realizowała projekty między innymi dla MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo i Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji - „Znane Ekspertki”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl