Agora będzie kontynuować program redukcji kosztów

Grupa medialna Agora będzie kontynuować program poprawyefektywności operacyjnej i kontroli kosztów, wynika z wtorkowychwypowiedzi prezesa Piotra Niemczyckiego. Wcześniej, w raporciekwartalnym, spółka podała, że w III kw. obniżyła koszty operacyjneo 12,5% r/r do 234 mln zł.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Chcemy dopasowywać poziom kosztów do przychodów. Oczywiście niemożemy zredukować kosztów do zera" - powiedział Niemczyckidziennikarzom zapytany, czy Agora będzie w stanie utrzymać w IVkwartale tempo redukcji kosztów.

Wcześniej, w komunikacie prasowym Agora podała, że programpoprawy efektywności operacyjnej i polityka ścisłej kontrolikosztów (w tym nowego zatrudnienia) będą kontynuowane w całejgrupie w celu dostosowywania jej do trudniejszego rynkowo okresuzwiązanego ze spowolnieniem gospodarczym.

W prezentacji dla inwestorów spółka poinformowała, że w III kw.koszty związane z wynagrodzeniami i świadczeniami spadły o 16,6% do61,6 mln zł. Koszty reprezentacji i reklamy zostały obniżone oblisko 30% do 30,6 mln zł. Wzrosły natomiast koszty w pozycji"materiały, energia, wartość sprzedanych materiałów i towarów" - o6,4% r/r do 46,6 mln zł.

Zatrudnienie na koniec III kw. wyniosło 3,2 tys. osób, cooznacza spadek o ponad 13%.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 23,41 mln złskonsolidowanego zysku netto wobec 54,12 mln zł zysku rokwcześniej, przy przychodach odpowiednio 819,02 mln zł wobec 941,78mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej