SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora przygotowuje się do startu kanału Metro. „Mamy większą część kontentu”

Agora jest gotowa do uruchomienia kanału Metro na multipleksie ósmym. Nadawca kupił już większą część kontentu, ale nadal szykuje się do rozpoczęcia własnej produkcji. - Musimy przygotować całą infrastrukturę - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.

Bartosz Hojka, prezes Agory Article

Agora w listopadzie 2015 roku zdobyła miejsce na nadawanie kanału Kiwi TV na multipleksie ósmym. W kwietniu br. stacja zmieniła nazwę na Metro, co nawiązuje do bezpłatnego dziennika Agory „Metrocafe.pl” (wcześniej „Metro”).

Program Metra ma mieć charakter uniwersalny - w ramówce stacji znajdą się m.in. filmy fabularne i dokumentalne, a także programy rozrywkowe i lifestylowe. Nadawca od kilku miesięcy gromadzi kontent.

- Jesteśmy prawie gotowi do startu kanału Metro. Prace nad uruchomieniem stacji przebiegają zgodnie z planem. Większość załogi została zrekrutowana, mamy zapewnioną też większą część kontentu do ramówki - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Hojka.

Za zakupy dla Metra odpowiadają Joanna Rathe i Magdalena Błasiak-Bielińska, natomiast dyrektorem programowym jest Hanna Baka.

Na antenie Metra pojawią się także audycje produkowane przez Agorę, jednak rozpoczęcie produkcji nieco przesunie się w czasie. Spółka musi przygotować całą infrastrukturę.

- Ale wiemy już, co chcemy wyprodukować - bierzemy pod uwagę szerokie spektrum tematów i różnorodność naszych mediów. Ten obszar działalności będziemy sukcesywnie rozwijać - podkreśla Bartosz Hojka.

Agora podtrzymuje plany uruchomienia Metra w czwartym kwartale tego roku. Prezes Hojka nie ujawnia jednak dokładnej daty startu stacji.

Firma Emitel uruchomiła 1 sierpnia br. nadajniki MUX-8 w siedmiu lokalizacjach: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Rzeszów, Warszawa i Wrocław. Na razie nadawany obraz kontrolny.

W I półroczu 2016 roku Agora zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1,6 proc. do 584,7 mln zł oraz 11,1 mln zł straty netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agora przygotowuje się do startu kanału Metro. „Mamy większą część kontentu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Nadal szykują się do rozpoczęcia własnej produkcji- czyli w praktyce. Nie mamy kasy i nie chce zarząd jej przeznaczyć na własną produkcję, bo i po co. Filmy mamy z kanału Stopklatka, reszta ramówki zapełni się starociami i innymi pseudoprodukcjami z przed lat.
Kanałów polskich dziś jest blisko 200 i żaden sensowny, powtórka goni powtórkę.
29 12
odpowiedź
User
asiak44
powtórki, kabarety, powtórki, kabarety, itp, itd....
11 8
odpowiedź