SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora traci

Przychody w 2002 niższe o około 12-14 procent

Agora ogłosiła wyniki za 9 miesięcy 2002 roku. Pomimo głębokiej recesji na rynku reklamy i ostrej wojny cenowej wszystkie przedsięwzięcia Agory zwiększyły lub utrzymały udziały w odpowiednich segmentach rynku. Jednak przychody Agory z głównej działalności po trzech kwartałach są niższe o ponad 70 mln złotych w porównaniu z tym samym okresem 2001 r.

Prezes Wanda Rapaczynski komentuje:
"To kolejny już trudny kwartał, spowodowany recesją na rynku reklamy i wojną cenową pod przywództwem telewizji publicznej. Agora trzyma się strategii. Nasze przedsięwzięcia obroniły swoje udziały w rynku; zbudowaliśmy mocną pozycję w dwóch kolejnych segmentach medialnych, a wyniki finansowe są nadal solidne. To wszystko będzie procentować gdy rynek wreszcie się odbije. Miejmy nadzieję, że stanie się to już wkrótce".

Średni nakład Gazety Wyborczej spadł o 7,1 proc. i wyniósł 423 tys. egzemplarzy za 9 miesięcy tego roku. Tymczasem wzrosły o 6,1 proc. wpływy ze sprzedaży gazety.

Przychody stacji radiowych należących do grupy Agory ze sprzedaży reklam wzrosły o 20,9 proc. Udział rozgłośni lokalnych Agory w rynku reklamy radiowej wzrósł o 1,7 proc.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agora traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl