Agora wydaje “Niezbędnik ogrodnika”

W czwartek 11 września br. na rynku ukazał się pierwszy numer nowego magazynu ogrodniczego Agory “Niezbędnik ogrodnika”. Każde wydanie tytułu wydawanego pod marką “Magnolii” poświęcone ma być jednemu tematowi.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Nasze pismo jest odpowiedzią na potrzeby czytelników zainteresowanych konkretnymi tematami. We wrześniowym numerze znajdą oni praktyczne, napisane przystępnym językiem informacje, podpowiedzi i porady dotyczące sadzenia i pielęgnacji wiosennych i letnich kwiatów cebulowych - mówi Anna Landowska, redaktor naczelna “Niezbędnika ogrodnika” oraz miesięcznika „Magnolia”.

Nowy magazyn został przygotowany przez redakcję „Magnolii” i współpracujących z nią ekspertów: biologów, architektów krajobrazu i inżynierów ogrodnictwa. Makietę pisma przygotował Andrzej Przygodzki, dyrektor graficzny czasopism Agory.

“Niezbędnik Ogrodnika” ukazał się w formacie 148/210 mm, w objętości 36 stron i w nakładzie 80 tys. egz. Jego cena to 1,99 zł. Pierwsze wydanie tytułu pozostanie w sprzedaży przez co najmniej miesiąc.

- Myślimy o kolejnych numerach, ale ostateczną decyzję w sprawie cykliczności "Niezbędnika ogrodnika" podejmiemy po podsumowaniu wyników sprzedaży pierwszego numeru - mówi Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, PR manager w Agorze.

Wydaniu „Niezbędnika ogrodnika” towarzyszy kampania promocyjna obejmująca media Agory: radio (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory), internet (grupa Gazeta.pl) oraz reklamę zewnętrzną (nośniki AMS). Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu wydawcy.

Miesięcznik “Magnolia” ukazuje się od 2012 roku. Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 41 412 egz.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski