Agora zleciła badanie opinii użytkowników o Wyborcza.pl, za udział płaci 130 zł

Firma Zymetria na zlecenie Agory w marcu ma przeprowadzić badanie dotyczące portalu Wyborcza.pl. Wybranym prenumeratorom i osobom spoza tego kręgu wysłano maile z zaproszeniem do udziału. Oferuje za to 130 zł.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Badanie ma mieć charakter indywidualny, trwać nie dłużej niż 1,5 godziny. - Zespół „Gazety Wyborczej” cały czas pracuje zarówno nad kolejnymi zmianami w swojej ofercie cyfrowej, aby lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, jak i nad udoskonalaniem serwisu Wyborcza.pl. W tym celu często współpracuje z profesjonalnymi firmami badawczymi, które standardowo płacą uczestnikom badania za ich przyjazd, czas poświęcony na pogłębiony wywiad i zaangażowanie - uzasadnia Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.

- Tym razem wsparliśmy firmę badawczą w rekrutacji uczestników badania tak, by skutecznie dotrzeć do tych respondentów, których opinie są dla nas szczególnie cenne. Zaproszenie do udziału w badaniu zostało skierowane zarówno do naszych prenumeratorów, jak i do innych grup użytkowników. Liczymy na wiele interesujących spostrzeżeń.

Wyborcza.pl zapraszała potencjalnych uczestników badania w specjalnym newsletterze – zarówno osoby z grona swoich odbiorców, jak i spoza. - Nie możemy podać więcej informacji na temat badania, np. nie podajemy na razie grupy docelowej – informuje Agata Staniszewska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-rozwija-oferte-content-studia-mamy-szerokie-kompetencje-i-doswiadczenie,7170746999388289a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day