SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AIG reklamuje ubezpieczenia „za złotówkę dziennie” (wideo)

Pod koniec listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych NNW oferowanych przez AIG. Akcję przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Starcom.

Trwająca właśnie kampania AIG informuje, że ubezpieczyciel w ramach oferty NNW dla klientów indywidualnych gwarantuje wypłatę świadczenia w przypadku inwalidztwa lub śmierci spowodowanych nieszczęśliwym wypadkiem. Dostępnych jest kilka wariantów polis, w zależności od potrzeb klientów, składki i sumy ubezpieczenia. Przy czym reklama informuje, jakie konkretnie kwoty są wypłacane w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku oraz całkowitego, trwałego inwalidztwa, w przypadku składki ubezpieczenia wynoszącej złotówkę dziennie.

To pierwsza kampania reklamowa AIG od rebrandingu firmy. Spot w wersji 30- i 60-sekundowej jest emitowany w kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych - ogólnopolskich i tematycznych. Kreację reklamy przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • AIG

Dołącz do dyskusji: AIG reklamuje ubezpieczenia „za złotówkę dziennie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahahahahaha
pojebany dzieciak tam jest
odpowiedź