SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja edukacyjna ABC Oszczędzania dobiegła końca

Zakończyła się ogólnopolska akcja ABC Oszczędzania przygotowana we współpracy prasy regionalnej i SEB Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA

Celem kampanii edukacyjnej było dotarcie z informacjami o nowoczesnych formach oszczędzania do osób niebędących specjalistami na rynku funduszy inwestycyjnych.

Przez ostatnie 14 tygodni w 14 dziennikach prasy regionalnej oraz 10 portalach internetowych ukazywał się ogólnopolski cykl poradnikowo - edukacyjny. Głównym założeniem akcji było upowszechnianie wiedzy na temat funduszy inwestycyjnych oraz nowoczesnych form oszczędzania. Kampania adresowana była do osób, które nie posiadają wystarczającej wiedzy na temat rynku kapitałowego, by samodzielnie lokować oszczędności w sposób efektywny i dopasowany do ich potrzeb. Publikowane artykuły przystępnie i kompleksowo wyjaśniały zagadnienia dotyczące funduszy inwestycyjnych i oszczędzania. Teksty zawierały również porady i wypowiedzi ekspertów
z SEB TFI oraz słowniczek podstawowych pojęć dotyczących inwestowania i finansów. Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród czytelników prasy regionalnej oraz internautów. Zainteresowani regularnie konsultowali się ze specjalistami SEB TFI, którzy na bieżąco odpowiadali na zadawane pytania. Ponadto
w każdym tygodniu odbywały się konkursy dla czytelników. Czternastu głównym zwycięzcom SEB TFI ufundowało dofinansowanie do wybranych studiów ekonomicznych.

"Akcja ABC Oszczędzania była naszą pierwszą kampanią tego typu. Zdecydowaliśmy się na realizację takiego przedsięwzięcia, gdyż od pewnego czasu otrzymywaliśmy sygnały o zapotrzebowaniu na informacje dotyczące nowoczesnego inwestowania. Połączenie tradycji i zaufania do dzienników regionalnych z wiedzą ekspertów SEB TFI okazało się bardzo dobrym wyborem. Duże zainteresowanie cyklem ABC Oszczędzania wśród czytelników przerosło nasze oczekiwania. Cieszę się bardzo, że przyczyniliśmy się do zwiększenia wiedzy o rynku kapitałowym i alternatywnych formach oszczędzania" - powiedziała Ewa Małyszko, Prezes Zarządu SEB TFI S.A.

Kampania edukacyjna była realizowana w następujących tytułach regionalnych: "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Łódzki", "Dziennik Wschodni", "Dziennik Zachodni", "Echo Dnia", "Gazeta Krakowska", "Gazeta Lubuska", "Gazeta Olsztyńska", "Gazeta Pomorska", "Głos Szczeciński", "Głos Wielkopolski", "Nowiny", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska", "Życie Warszawy", w ramach serwisu internetowego Naszemiasto.pl.

Przedsięwzięcie było również wspierane przez dziesięć czołowych internetowych portali oraz serwisów finansowych i biznesowych, takich jak: Bankier.pl, Centrumfinansowe.net, eFund.pl, eGospodarka.pl, Expander.pl, Fundi.pl, Fundusze.wp.pl, Mojefinanse.interia.pl, Money.pl, Waluty.com.pl.

Dołącz do dyskusji: Akcja edukacyjna ABC Oszczędzania dobiegła końca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl