SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja promocyjna piwa Lech Lite

Kompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną dla swojej nowej marki piwa - Lech Lite.

Celem akcji jest poinformowanie potencjalnych konsumentów o nowej marce piwa i jej walorach oraz stworzenie okazji do spróbowania piwa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja marketing services Peppermint.

Działania zaplanowane zostały do końca września. Akcja kierowana jest do młodych ludzi w wieku (18 – 35 lat).

   

Agencja Peppermint prowadzi działania animacyjne, które objęły 31 miast i realizowane są w 178 wybranych lokalach gastronomicznych. W ramach animacji W trakcie weekendu grupy osób ubrane w stroje zachowane w kolorystyce Lech Lite odwiedzają wybrane lokale gastronomiczne informując o nowej marce piwa i przeprowadzając konkursy dotyczące Lech Lite. Pełnoletni  uczestnicy konkursów w nagrodę mają okazję spróbować schłodzone piwo LECH LITE.

Lech Lite – nowa marka Kompanii Piwowarskiej została wprowadzona na rynek 
w czerwcu br. i inauguruje w Polsce zupełnie nową kategorię lekkich piw.

Obecna akcja stanowi część kampanii promocyjnej, której celem jest wypromowanie piwa Lech Lite jako produktu o doskonałym smaku tradycyjnego piwa, lecz mniejszej ilości alkoholu i kalorii. Za przygotowanie i realizację akcji animacyjnej oraz całej kampanii wprowadzającej na rynek piwo Lech Lite odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Akcja promocyjna piwa Lech Lite

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl