Akzo Nobel wprowadza nowe programy lojalnościowe

Ruszyły dwa nowe programy motywacyjno-sprzedażowe kierowane do sprzedawców i dystrybutorów produktów firmy Akzo Nobel - marek Dulux, Nobiles, Sadolin i Hammerite. Podstawą programów, które przygotowała agencja Albedo, jest platforma komunikacyjna „Akzopedia - Portal Ekspertów“.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszy z programów lojalnościowych to „Premia dla Eksperta“, którego główną grupą docelową są sprzedawcy pracujący w sklepach z produktami Akzo Nobel. Zostaną oni nagrodzeni kartami pre-paid, bonami i voucherami za wzrost dystrybucji oraz ukończenie e-learningu. Drugim programem motywacyjnym jest „Golden Expert“, skierowany do właścicieli sklepów. Za zwiększenie wzrostu sprzedaży uczestnicy programu wyjadą do Meksyku, Hiszpanii i Węgier, a także zostaną nagrodzeni sztabkami szwajcarskiego złota inwestycyjnego.

Komunikacji programów lojalnościowych towarzyszy starterpack oraz folder informacyjny przekazywany zaproszonym do udziału uczestnikom.

Oba programy w formie osobnej zakładki są dostępne na platformie "Akzopedia - Portal Ekspertów", która pozwala na prowadzenie symultanicznych działań w różnych kanałach dystrybucji. Oferuje także możliwość zarządzania informacją kierowaną do różnych grup użytkowników. Zadaniem platformy jest budowanie trwałych relacji z uczestnikami rynku, tworzenie społeczności profesjonalistów branży farb, organizacja i prowadzenie szkoleń, a także udostępnienie kompendium wiedzy o produktach Akzo Nobel.

grafika

Za przygotowanie i implementację działań lojalnościowych dla Akzo Nobel, a także przebudowę portalu Akzopedia i zbudowanie platformy zarządzania materiałami POS odpowiada agencja Albedo. Prowadziła ona już działania lojalnościowe dla Akzo Nobel od 2009 roku, a po rocznej przerwie we współpracy w wyniku wygranego przetargu wróciła do obsługi producenta farb.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK