SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,19 mln widzów „Alarmu!” w TVP1. Wzrost oglądalności w ostatnich miesiącach

Po niemal roku emisji „Alarm!” ogląda średnio 1,22 mln osób. W ostatnich miesiącach interwencyjny magazyn notuje wzrost oglądalności - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia 236 odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 26 lutego 2018 roku do 11 lutego 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty o godz. 20.15) wyniosła 1,19 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,34 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,80 proc. w grupie 16-49 i 6,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,88 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 494 tys., a w 16-59 - 856 tys.).

Z analizy danych telemetrycznych wynika, że w ostatnich miesiącach interwencyjny magazyn notuje systematyczny wzrost oglądalności. W październiku ub.r. śledziło go 1,21 mln osób, a w lutym br. (do 11.02) było to już 1,53 mln widzów.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 19 stycznia. Śledziło go średnio 2,14 mln osób. Wszystkie z top 10 odcinków TVP1 wyemitowała między październikiem ub.r., a lutym br.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.

Początkowo wiosenny sezon „Alarmu!” miał się zakończyć w czwartek, 14 czerwca ub.r., ale publiczny nadawca postanowił emitować program bez przerwy wakacyjnej. Do sierpnia ub.r. magazyn był pokazywany od poniedziałku do soboty, ale od września ub.r. śledzić go można również w soboty.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,19 mln widzów „Alarmu!” w TVP1. Wzrost oglądalności w ostatnich miesiącach

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Plagy
Bardzo dobry program porusza ważne sprawy
19 11
odpowiedź
User
Kko
Program oparty o tzw. prasówke czyli po prostu zżynaja tematy głównie z lokalnych mediów. Wkrótce wejdą znowu w politykę bo wybory już wkrótce. I zaledwie bańka na porę emisji w prime time to po porażka. A za godzinę, jak się ekipa alarmu obudzi, to czekam na odpowiedź na moje uwagi.
9 14
odpowiedź
User
Karol
1,19 mln w prime time to nie jest to wielki sukces
14 11
odpowiedź
User
???
1,19 mln w prime time to nie jest to wielki sukces


Jakby to był wynik Uwagi lub innego programu TVN, to by był sukces.
15 12
odpowiedź
User
Kolo
Uwaga ma prawie 2.8 mln.... Sprawdź, a potem płacz. I moim zdaniem ten wynik alarmu jak na prime time to jednak porażka.
12 13
odpowiedź