Albert Lumberjacker, Easy Hell i Media Direction OMD dla Paradis Frutto Dr. Oetkera

W lipcu ruszy kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży deseru Paradis Frutto firmy Dr. Oetker. Akcję przygotowują firmy Albert Lumberjacker, Easy Hell i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa deseru Paradis Frutto będzie podkreślać, że zawiera on naturalne soki owocowe i puszystą bitą śmietaną o dekoracyjnym kształcie, za to nie ma w nim sztucznych barwników. Akcja – obejmująca telewizję – ma wspierać produkt, który został niedawno wprowadzony przez firmę Dr. Oetker do sprzedaży w trzech wersjach smakowych: truskawkowej, cytrynowej i malinowej. Kreację kampanii przygotowała agencja Albert Lumberjacker, za produkcję odpowiada firma Easy Hell, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]