SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyniki badań w wnowej reklamie wody Alcalia

Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową marki wody Alcalia Super Water pH 9,36, w której przywołuje badania potwierdzające, że woda lepiej nawadnia i przyspiesza spalanie tłuszczu.

Najnowsza kampania realizowana przez BeDigital bazuje na badaniach Dr Jakuba Chyckiego oraz Instytutu Nauk o Sporcie AWF w Katowicach.

Naukowcy potwierdzili, że Alcalia pH 9,36 nie tylko lepiej nawadnia, ale również przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej podczas wysiłku. Kampania poprzez przywołanie badań ma nie tylko charakter promocyjny, ale też edukacyjny.

Na potrzeby kampanii BeDigital zrealizowało spot reklamowy w kilku formatach a także bumpery, które są emitowane na serwisie YouTube, kanałach VOD oraz w social mediach.

 

Dołącz do dyskusji: Wyniki badań w wnowej reklamie wody Alcalia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z klasą
Alcalia to świetny produkt + bardzo merytoryczne reklamy.
odpowiedź