SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ale kino! reklamuje cykl „Kino mówi: Gender”

Rozpoczyna się kampania reklamowa cyklu „Kino mówi: Gender” w ale kino!. Akcję przygotowały agencja Intelligent Decisions Training Company i Canal+ Cyfrowy.

ale kino! reklamuje cykl „Kino mówi: Gender”

W ramach cyklu „Kino mówi: Gender” ale kino! w lipcowe czwartki po 20:10 pokaże pięć głośnych filmów z ostatniej dekady (m.in. „Godziny”), które opowiadają o rolach kulturowych kobiet i mężczyzn oraz społecznym postrzeganiu homoseksualizmu. Emisję każdego tytułu poprzedzi spotkanie z gościem prowadzone przez Annę Laszuk, dziennikarkę radia TOK FM.

Cykl wspierają działania reklamowe obejmujące radio (Radio PiN, ChilliZET, TOK FM) oraz internet (m.in. stopklatka.pl, filmweb.pl, kinomaniak.pl, film.gazeta.pl, students.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, newsweek.pl, gala.pl, dziennik.pl, aktivist.pl, polityka.pl, wysokieobcasy.pl, wyborcza.pl, styl.pl, ofeminin.pl, clubzone.pl, kobiety-kobietom.com, independent.pl, sybil.pl, kobiety.pl, esensja.pl).

Kreację kampanii – zaplanowanej do 29 lipca – przygotował dział grafiki Canal+ Cyfrowego, a za koordynację akcji w internecie odpowiada agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ale kino! reklamuje cykl „Kino mówi: Gender”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl