SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek przekonują, że Kuchnia+ to „Więcej niż gotowanie”

W środę startuje przygotowana przez platformę nc+ kampania wizerunkowa kanału Kuchnia+, której bohaterami są Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek.

Article

Na potrzeby kampanii stacja przygotowała trzy  krótkie formy dokumentalne o każdej z tych osób. Koncepcja kreatywna zakłada przede wszystkim działania w obszarze social media. Poszczególne odsłony akcji wystartują premierowo w mediach społecznościowych każdego z bohaterów w kolejne środy: 7, 14 i 21 czerwca. Prowadzone działania reklamowe mają przede wszystkim zwracać uwagę, że obecnie kuchnia to już nie tylko przepisy i umiejętne dobieranie składników, ale także styl życia.

Bohaterami kampanii są ludzie, dla których kuchnia to przede wszystkim sposób na życie: Aleksander Baron - szef kuchni i właściciel restauracji Solec 44 w Warszawie, były student rzeźby na ASP, który swoje powołanie odkrył pracując na zmywaku w Edynburgu; Damian Kordas -  najmłodszy zwycięzca „Masterchefa” w Europie i cukrzyk kochający słodycze, który na swoim kanale na YT zgromadził prawie 175 tys. fanów. Trzecią bohaterką kampanii będzie Marta Dymek, podróżniczka i blogerka, która w wieku 26 lat rzuciła pracę w agencji reklamowej, żeby w całości poświęcić się tworzeniu bloga „Jadłonomia” o wegańskiej kuchni.

Wszyscy troje są związani z kanałem Kuchnia+. Marta Dymek prowadzi na antenie swój autorski program „Zielona rewolucja Marty Dymek”, a Damian Kordas i Aleksander Baron będą od 30 czerwca gospodarzami serii „Widelcem po mapie”.

Każdy z bohaterów zaprezentuje na swoim kanale trzyminutową formę dokumentalną opowiadającą o drodze do swojego kulinarnego sukcesu. Premierę filmu poprzedzi udostępnienie 15-sekundowego teasera. Po premierze filmy emitowane będą również na antenie Kuchni+, Domo+, Planete+ oraz kanałach premium grupy nc+.

Zewnętrznym wsparciem kampanii będą działania digital outdoor - teasery filmów wyświetlane m.in. w kinach i w siłowniach oraz kampania video w serwisach internetowych należących do Onet.pl, Wp.pl, a także Affiperf. Koncept kreatywny kampanii przygotowały dział kreacji i dział programowy platformy nc+.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek przekonują, że Kuchnia+ to „Więcej niż gotowanie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
feris
tu potrzeba nowych programow a nie 55 serii jednego nudnego badziewia. swietna była seria uczty znad morza srodziemnego -bez przynudzania , bez meczenskich min, bez garów za plecami, swietny był ideal, genialny- nowe smaki Japonii- swiezy powiew.swietne-desery Dekera, - tu również prowadzacy super . koszmarki to slinotok-baba w chuście i chlop z grabiami....i ta obrzydliwa mdląca nazwa...fuuuu...i ta bezdennie sztuczna Marecka ze swoimi głupowatymi minkami....nie do strawienia.
9 8
odpowiedź