Aleksandra Brzozowska kierownikiem marketingu i komunikacji w Media Impact Polska

Aleksandra Brzozowska objęła nowo utworzoną funkcję kierownika marketingu i komunikacji w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Przed pracą w RASP była związana z Platformą Mediową Point Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Brzozowska kierownikiem marketingu i komunikacji w Media Impact Polska
Aleksandra Brzozowska

Na nowym stanowisku Brzozowska będzie zarządzać dwuosobowym zespołem odpowiadającym za marketing i komunikację wizerunkową Media Impact Polska. - Nowy dział będzie wspierał kluczowe inicjatywy spółki. Jestem przekonana, że integracja szeroko rozumianych kompetencji marketingowych gwarantuje jeszcze sprawniejsze działanie całego zespołu - tłumaczy Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej i członek zarządu firmy.

Aleksandra Brzozowska pracuje w Media Impact Polska od uruchomienia tej spółki na początku br., dotychczas pełniąc funkcję PR & communications managera. Przedtem przez cztery lata pracowała już w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako project manager serwisów Forbes.pl i Newsweek.pl, a od 2011 roku jako manager B2B w biurze reklamy. Wcześniej była związana z Platformą Mediową Point Group, gdzie odpowiadała za rozwój serwisów internetowych.

Jest absolwentką prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych