SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksandra Brzozowska kierownikiem marketingu i komunikacji w Media Impact Polska

Aleksandra Brzozowska objęła nowo utworzoną funkcję kierownika marketingu i komunikacji w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Przed pracą w RASP była związana z Platformą Mediową Point Group.

Aleksandra BrzozowskaAleksandra Brzozowska

Na nowym stanowisku Brzozowska będzie zarządzać dwuosobowym zespołem odpowiadającym za marketing i komunikację wizerunkową Media Impact Polska. - Nowy dział będzie wspierał kluczowe inicjatywy spółki. Jestem przekonana, że integracja szeroko rozumianych kompetencji marketingowych gwarantuje jeszcze sprawniejsze działanie całego zespołu - tłumaczy Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej i członek zarządu firmy.

Aleksandra Brzozowska pracuje w Media Impact Polska od uruchomienia tej spółki na początku br., dotychczas pełniąc funkcję PR & communications managera. Przedtem przez cztery lata pracowała już w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako project manager serwisów Forbes.pl i Newsweek.pl, a od 2011 roku jako manager B2B w biurze reklamy. Wcześniej była związana z Platformą Mediową Point Group, gdzie odpowiadała za rozwój serwisów internetowych.

Jest absolwentką prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Brzozowska kierownikiem marketingu i komunikacji w Media Impact Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kole
Brawo Olu!!!!
odpowiedź