Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i Sebastian Szade partnerami zarządzającymi w Starcomie

Agencja Starcom (Publicis Groupe) powołała nowych partnerów zarządzających. Awanse otrzymują Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i oraz Sebastian Szade i tym samym dołączają do zespołu zarządzającego agencją pod przewodnictwem Magdy Kolenkiewicz, dyrektorki generalnej, wspieranej przez Małgorzatę Łokieć, partnerkę zarządzającą Starcomu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i Sebastian Szade partnerami zarządzającymi w Starcomie
od lewej: A.Chajn-Cichemska, S.Szade, W. Skokowski

– Zmiany w Starcomie i wynikająca z nich rozbudowa struktury na poziomie zarządczym, związane są z dynamicznym rozwojem agencji, wejściem w nowe obszary kompetencji, zgodnie z nowym pozycjonowaniem firmy oraz rosnącą złożonością naszego biznesu. To oczywiście także docenienie roli Oli, Wiktora i Sebastiana w organizacji – ich pracy, odpowiedzialności, relacji z klientami, wkładu merytorycznego oraz zaangażowania w budowanie pozycji Starcomu. Jestem niezwykle dumna, że mogę role partnerów zarządzających przekazać właśnie tym osobom – komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu.

Aleksandra Chajn-Cichemska – managing partner People & Culture – jej dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołami klienckimi oraz obsługą klientów zostały rozszerzone o działania związane z tworzeniem – przy współpracy z działem Talent & Capability Publicis Groupe – i wdrażaniem strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich oraz programów motywacyjnych, mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników, a także dbaniem o kulturę organizacyjną agencji. Aleksandra Cichemska związana jest ze Starcomem od początku istnienia firmy. 

Wiktor Skokowski – managing partner Commercial – poza obsługą klientów i zarządzaniem zespołami klienckimi, odpowiada także za współzarządzanie oraz nadzór nad obszarami biznesowymi zorientowanymi na wzrost biznesu agencji. Są nimi: opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie strategii biznesowej organizacji szeroko pojęty business development, a w tym rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów czy współpracę z kluczowymi partnerami. Historia współpracy Wiktora Skokowskiego ze Starcomem sięga 2004 roku. 

Sebastian Szade – managing partner Strategy & Innovations – kieruje 7-osobowym działem strategii Starcomu, a jego odpowiedzialność polega na rozwijaniu na rynku kompetencji strategicznych agencji w obszarze omnichannel – projektowaniu całościowego ekosystemu na ścieżce konsumenta w oparciu o dane i wiedzę płynącą z badań i analityki oraz rozwój (wraz ze specjalistycznymi działami Publicis Groupe) innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK