Aleksandra Fajęcka nowym prezesem Grupy Telestar

Aleksandra Fajęcka została nowym prezesem Grupy Medialnej Telestar, właściciela Grupy ITV. Spółka w tym roku w planach ma m.in. uruchomienie nowych serwisów internetowych. Przygotowywana jest też strategia rozwoju Grupy.

Pallus Patryk
Pallus Patryk
Udostępnij artykuł:

Fajęcka na stanowisku prezesa zastąpiła Witolda Laskowskiego, który nadal będzie współpracować z Grupą MNI, właścicielem Telestara. Nowa prezes nadal pozostaje na stanowiskach dyrektora generalnego Grupy ITV oraz dyrektora ds. programowych i marketingu telewizji ITV. W stacji utworzono jednak nową funkcję redaktora naczelnego, którym został Maciej Smoliński, dotychczas dziennikarz i prezenter ITV.

Od marca na antenę kanału wchodzi nowa ramówka. Znajdą się w niej trzy nowe autorskie programy: „Szafa gwiazd” (w magazynie widzowie zobaczą, co w szafach mają znani ludzie, a ich zawartość oceni stylista), „Produkt marketingowy” (reality-show w którym trzej uczestnicy będą kreowani na gwiazdy, wyboru zwycięzcy dokonają widzowie) oraz „Party” (relacje z imprez tematycznych). Na antenie ITV pojawi się też program zakupiony od stacji World Fashion Channel z nowinkami ze świata mody i relacjami z pokazów.

W pierwszym półroczu br. Grupa ITV planuje poszerzyć działalność należących do niej serwisów internetowych mportal.pl, eblog.pl, osada.pl i ezomobile.pl (ten ostatni poszerzy się o część społecznościową), a w drugiej części roku mają zostać uruchomione nowe witryny. Spółka rozmawia też o zakupie jednego serwisu.

Nowe klienta ma też należący do Grupy dom produkcyjny ITV Production, który zajmie się produkcją teledysków dla wytwórni Camey Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały