Aleksy Uchański opuszcza Grupę Onet.pl, zastąpi go Marek Kowal

Zmiany personalne w Grupie Onet.pl. Odchodzi dyrektor rozwoju produktów Aleksy Uchański, a jego obowiązki przejmuje Marek Kowal - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Aleksy Uchański opuszcza Grupę Onet.pl, zastąpi go Marek Kowal
Aleksy Uchański

Marek Kowal, dyrektor operacyjny w Grupie Onet.pl, będzie nadzorował pracę trzech działów: rozwoju produktów Onet, rozwoju produktów RASP i akwizycji ruchu. Wojciech Rzążewski, który do tej pory odpowiadał za rozwój produktów RASP, będzie teraz dodatkowo kierował akwizycją ruchu.

Aleksy Uchański, który dotąd był dyrektorem rozwoju produktów w Onecie, odchodzi z firmy. Nie chce komentować tej decyzji ani zdradzić dalszych planów zawodowych.

Uchański z Ringier Axel Springer Polska (wcześniej Axel Springer Polska) był związany przez 15 lat. Najpierw kierował kolejno kilkoma pismami o tematyce gier komputerowych, a później był szefem całego segmentu takich magazynów. Po przejęciu Onetu przez RASP przeszedł do Grupy Onet.pl. Funkcję dyrektora rozwoju produktów objął w kwietniu br.

W czerwcu br. serwisy Grupy Onet - RASP zanotowały 15,46 mln użytkowników i 2,53 krajowych odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu