Alessandro Beda na nowym stanowisku w Biedronce

Alessandro Będą objął stanowisko dyrektora ds. lojalności, cyfryzacji i innowacji w Jeronimo Martins Polska, spółce która jest właścicielem sklepów sieci Biedronka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Alessandro Beda w Jeronimo Martins Polska pracuje od 2019 roku. Dołączył do firmy obejmując stanowisko dyrektora handlowego sieci sklepów Biedronka.

Przed dołączenie do JMP był członkiem rady nadzorczej firmy KCI, która prowadzi działalność m.in. w segmencie nieruchomości.

Przedtem, od lipca 2016 do kwietnia 2018 roku pracował w PwC, gdzie zajmował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za strategię transformacji digital w regionie CEE. Przeszedł tam z Vershold Group, gdzie przez rok był chief design directorem.

W latach 2009 -2015 był związany z agencją reklamową Duda, która pracuje dla Jeronimo Martins Polska. Przez pierwsze dwa lata pełnił funkcję associate creative directora w oddziale tej agencji w Portugalii, a potem był executive creative directorem w Duda Polska. Wcześniej zawodowo związany był z agencjami reklamowymi. Pracował m.in. w McCann Worldgroup czy DraftFCB Portugalia.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style