Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie

Firma Alfavox, działająca w branży ICT, ogłosiła zmiany w strukturze organizacyjnej. W skład zarządu weszli Michał Góra i Piotr Wójcik. Spółka odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej.

km
km
Udostępnij artykuł:
Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie

Michał Góra (na zdjęciu niżej) został powołany na stanowisko prezesa zarządu Alfavox. Zastąpił on Janusza Tomiczka, który po 10 latach rozstał się z firmą.

Góra związany jest z branżą od 20 lat, a od 5 lat jest udziałowcem Alfavox. Dotychczas pełnił funkcję członka zarządu, odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na czterech kontynentach, m.in. w krajach DACH, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Wraz z objęciem funkcji prezesa będzie odpowiadał także za strategiczne alianse biznesowe w Polsce.

grafika

Piotr Wójcik związany jest z branżą od 20 lat. Jako udziałowiec Alfavox, od 4 lat odpowiada za pion techniczny, zarządzając kluczowymi projektami w Polsce i za granicą. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów, m.in. na rynkach Europy, obu Ameryk i Azji.

Nowy zarząd Alfavox zdecydował o przeprowadzeniu działań mających na celu odświeżenie brandu. Nowy wizerunek ma podkreślić światowy charakter rozwiązań customer experience oferowanych przez firmę dla systemów contact center. Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej obejmują kreację logo, opracowanie księgi znaków i strony internetowej (alfavox.com) w nowej odsłonie kolorystycznej.

Uproszczenie znaku graficznego miało na celu zwiększenie jego czytelności i nadanie mu bardziej nowoczesnego charakteru. Sygnet wykorzystuje literę "A" zaczerpniętą z nazwy marki, w której "alfa" znaczy pierwszy, a "vox" - głos.

Alfavox oferuje rozwiązania zakresie doradztwa i sprzedaży rozwiązań customer engagement i employee engagement, w tym omnichannel contact center, video chat, workforce management i biometrycznej video identyfikacji. Swoje działania kieruje do firm z segmentu enterprise oraz mid-size business, w branży bankowej i finansowej, e-commerce, healthcare, outsourcing, ubezpieczeniowej oraz administracji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?