Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie

Firma Alfavox, działająca w branży ICT, ogłosiła zmiany w strukturze organizacyjnej. W skład zarządu weszli Michał Góra i Piotr Wójcik. Spółka odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej.

km
km
Udostępnij artykuł:
Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie

Michał Góra (na zdjęciu niżej) został powołany na stanowisko prezesa zarządu Alfavox. Zastąpił on Janusza Tomiczka, który po 10 latach rozstał się z firmą.

Góra związany jest z branżą od 20 lat, a od 5 lat jest udziałowcem Alfavox. Dotychczas pełnił funkcję członka zarządu, odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na czterech kontynentach, m.in. w krajach DACH, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Wraz z objęciem funkcji prezesa będzie odpowiadał także za strategiczne alianse biznesowe w Polsce.

grafika

Piotr Wójcik związany jest z branżą od 20 lat. Jako udziałowiec Alfavox, od 4 lat odpowiada za pion techniczny, zarządzając kluczowymi projektami w Polsce i za granicą. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów, m.in. na rynkach Europy, obu Ameryk i Azji.

Nowy zarząd Alfavox zdecydował o przeprowadzeniu działań mających na celu odświeżenie brandu. Nowy wizerunek ma podkreślić światowy charakter rozwiązań customer experience oferowanych przez firmę dla systemów contact center. Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej obejmują kreację logo, opracowanie księgi znaków i strony internetowej (alfavox.com) w nowej odsłonie kolorystycznej.

Uproszczenie znaku graficznego miało na celu zwiększenie jego czytelności i nadanie mu bardziej nowoczesnego charakteru. Sygnet wykorzystuje literę "A" zaczerpniętą z nazwy marki, w której "alfa" znaczy pierwszy, a "vox" - głos.

Alfavox oferuje rozwiązania zakresie doradztwa i sprzedaży rozwiązań customer engagement i employee engagement, w tym omnichannel contact center, video chat, workforce management i biometrycznej video identyfikacji. Swoje działania kieruje do firm z segmentu enterprise oraz mid-size business, w branży bankowej i finansowej, e-commerce, healthcare, outsourcing, ubezpieczeniowej oraz administracji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej