AliExpress zapowiada Festiwal Zakupów

AliExpress, globalna platforma e-commerce, rozpoczyna właśnie Międzynarodowy Festiwal Zakupów 11.11. Promocja rozpocznie się 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
AliExpress zapowiada Festiwal Zakupów

Dostawy podczas festiwalu 11.11 realizuje Alibaba Group Cainiao Smart Logistics Network we współpracy z lokalnymi partnerami - Pocztą Polską, InPost i DHL.

- Od początku pandemii zainwestowaliśmy w usprawnienie logistyki, aby w tym trudnym okresie zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę. Doprowadziło to do znacznego skrócenia czasu dostawy całego asortymentu dostępnego na platformie. Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 polscy konsumenci będą mogli dodatkowo skorzystać z szybkiej 3-dniowej dostawy wybranych produktów, które będą wysyłane bezpośrednio do Polski. - powiedział Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Setka influencerów wypromuje Festiwal Zakupów

Do promocji Festiwalu Zakupów AliExpress zaprosiło 100 influencerów, m.in. Adama Zdrójkowskiego. W ciągu jednego dnia przeprowadzą oni transmisje na żywo.

- Na naszym rynku nigdy wcześniej nie przeprowadzono jednocześnie aż tylu transmisji online na żywo. Będzie to ogromne wyzwanie logistyczne, wymagające wsparcia technologicznego - mówi Maciej Wojciechowski, szef kampanii AliExpress w IndaHash, która odpowiada za działania influencer marketingowe przy projakcie.

Festiwal Zakupów 11.11 rozpocznie się na platformie AliExpress 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00. Cały asortyment będzie objęty rabatem w wysokości nawet do 70 proc.

We wrześniu br. na chińskim Aliexpress.com 5,43 mln polskich internautów wykonało 209,18 mln odsłon, każdy przeciętnie 38,5 (badanie Gemius/PBI).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"