SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AliExpress sponsorem Lecha Poznań

Chińska platforma handlu internetowego AliExpress została nowym sponsorem klubu piłkarskiego Lecha Poznań. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2021 r.

Article

Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego. Umowa potrwa do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia.

- Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla - mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

AliExpress na spodenkach

Logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań. Dodatkowe reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych.

AliExpress przygotował także dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po jeszcze niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w Dniu Singla (11 i 12 listopada).

Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach odbył się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.

- To podkreśla zainteresowanie, a może i wagę rynku polskiego dla tej platformy sprzedaży online. Horyzont czasowy umowy jest krótki, na razie tylko do czerwca 2021 r., ale i tak transakcja robi wrażenie - komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Legia z Plus500

Umowa pomiędzy klubem piłkarskim Lech a AliExpress jest kolejną tego typu transakcją zawartą przez polski klub z międzynarodową marką. W sierpniu umowę z firmą Plus500 podpisał mistrz Polski - Legia Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AliExpress sponsorem Lecha Poznań

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Się zastanawiam
Ciekawe jak będą weryfikować kibiców do zakupów z rabatem na Aliexpress. Bo to tak 30 000 wiary Lecha się znajdzie. Dadzą kody imienne czy ogólne jak teraz dają.
odpowiedź
User
Pufa
Czyli teraz trzeba będzie nazywać klub "Aliexpress Lech Poznań"? :P
odpowiedź
User
Tomek
Jeszcze 20 lat temu nie pomyslalbym, ze dojdzue do tego, ze Chinczycy beda tak aktywni w Europie.
odpowiedź