SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)

Pod hasłem 'Wyższa kultura bankowości' ruszyła wizerunkowa kampaniareklamowa wprowadzająca na polski rynek Alior Bank, która swoimzasięgiem obejmuje telewizję, prasę i internet.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Alior Bankuprzebiega pod hasłem "Wyższa kultura bankowości", które podkreśla,że firma jako pierwsza oferuje w standardzie produkty i usługidostępne do tej pory jedynie dla nielicznych klientów. Sam sloganwprowadza do kreacji silne zabarwienie humanistyczne w miejscestandardowej symboliki finansowej. Natomiast w warstwie wizualnejnajważniejszym elementem kampanii są bankowcy w melonikachkojarzący się z najlepszymi tradycjami i wysoką jakością usług.Proponują oni powrót do świata prostych, racjonalnych reguł,którymi kiedyś rządziła się branża finansowa.




W ramach kampanii reklamowej Alior Banku w głównych kanałachtelewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4,najpopularniejsze stacje tematyczne) emitowane są dwa 45-sekundowespoty. W prasie akcja wykorzystuje niestandardowe i standardoweformaty w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii imagazynach. Z kolei w internecie uruchomiono specjalny micrositezawierający główny przekaz kampanii i szczegółowe informacje ostrategicznych produktach Alior Banku. Wizerunkowe reklamyzamieszczane są na największych portalach (Onet, WP, Interia,o2.pl, Gazeta.pl), a akcja korzysta dodatkowo z innowacyjnychrozwiązań, takich jak Video Ad.

23 listopada kampania zmieni profil z wizerunkowego naproduktowy i zacznie promować oferowane przez Alior Bank kontoosobiste z lokatą nocną. Natomiast w grudniu akcja obejmie tabliceoutdoorowe w siedmiu największych miastach.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, planowaniem i zakupemmediów zajmuje się dom mediowy Maxus, a za działania w internecieodpowiada agencja Artegence.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl