Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)

Pod hasłem 'Wyższa kultura bankowości' ruszyła wizerunkowa kampaniareklamowa wprowadzająca na polski rynek Alior Bank, która swoimzasięgiem obejmuje telewizję, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Alior Bankuprzebiega pod hasłem "Wyższa kultura bankowości", które podkreśla,że firma jako pierwsza oferuje w standardzie produkty i usługidostępne do tej pory jedynie dla nielicznych klientów. Sam sloganwprowadza do kreacji silne zabarwienie humanistyczne w miejscestandardowej symboliki finansowej. Natomiast w warstwie wizualnejnajważniejszym elementem kampanii są bankowcy w melonikachkojarzący się z najlepszymi tradycjami i wysoką jakością usług.Proponują oni powrót do świata prostych, racjonalnych reguł,którymi kiedyś rządziła się branża finansowa.

W ramach kampanii reklamowej Alior Banku w głównych kanałachtelewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4,najpopularniejsze stacje tematyczne) emitowane są dwa 45-sekundowespoty. W prasie akcja wykorzystuje niestandardowe i standardoweformaty w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii imagazynach. Z kolei w internecie uruchomiono specjalny micrositezawierający główny przekaz kampanii i szczegółowe informacje ostrategicznych produktach Alior Banku. Wizerunkowe reklamyzamieszczane są na największych portalach (Onet, WP, Interia,o2.pl, Gazeta.pl), a akcja korzysta dodatkowo z innowacyjnychrozwiązań, takich jak Video Ad.

23 listopada kampania zmieni profil z wizerunkowego naproduktowy i zacznie promować oferowane przez Alior Bank kontoosobiste z lokatą nocną. Natomiast w grudniu akcja obejmie tabliceoutdoorowe w siedmiu największych miastach.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, planowaniem i zakupemmediów zajmuje się dom mediowy Maxus, a za działania w internecieodpowiada agencja Artegence.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu