Allegro podwyższa prowizje od sprzedaży produktów spożywczych, rowerów i militariów

Od 31 października na Allegro będą obowiązywać nowe prowizje w kilku kategoriach. Przy sprzedaży produktów spożywczych trzeba będzie płacić 9 proc., a przy sprzedaży rowerów - 6 proc. (maksymalnie 100 zł).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro podwyższa prowizje od sprzedaży produktów spożywczych, rowerów i militariów

W kategorii produktów spożywczych stawka prowizji wzrosła z 8 do 9 proc., a w podkategorii rowerów - z 5 do 6 proc. (jednocześnie w tej drugiej sekcji wprowadzono maksymalną wartość prowizji - 100 zł).

Zmieniono też prowizję w kilku innych podkategoriach: Wyposażenie z wyłączeniem inteligentnego domu (w ramach kategorii Dom i ogród) - z 10 do 11 proc., Meble (w kategorii Dziecko) - z 9 do 10 proc., Militaria (w ramach kategorii Sport i turystyka) - z 8 do 9 proc. oraz Manicure i pedicure z wyłączeniem urządzeń (w ramach kategorii Uroda) - z 10 do 11 proc.

Z kolei w podkategorii Perfumy i wody działu Uroda wprowadzono minimalną wysokość prowizji (jej stawka to 8 proc.) - 1 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-raty-od-nowa-zasady-limit-kredytowy-od-bgz-bnp-paribas,7171218827220609a ##

Ponadto w cenniku zapisano nową stawkę za usługę Sklep Allegro, podwyższoną w połowie br. z 9,90 do 39 zł.

Według sprawozdań złożonych w KRS od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego nowego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu