SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro rzuca wyzwanie "Kręć Kilometry" polskim firmom

Bridgestone, Computacenter, Ergo Hestia, Lotos czy LPP odpowiedziały na zaproszenie Allegro i teraz będą namawiać swoich pracowników do wzięcia udziału w kampanii społecznej „Kręć Kilometry”. Akcja wpisuje się w działania na rzecz czystego powietrza.

Założenie akcji "Kręć Kilometry" jest proste - w firmach szefowie zapraszają pracowników do wspólnego pokonania jak największej liczby kilometrów na rowerach, a następnie rzucają to wyzwanie kolejnym pracodawcom. Allegro zaprosiło do zabawy Bridgestone, Computacenter, Ergo Hestia, Lotos czy LPP.

Jak zostać Rowerowym Pracodawcą

- Allegro i Fundacja Allegro All For Planet od lat prowadzą działania zmieniające świadomość społeczną. To jest pisane w nasze DNA i strategię działania na co dzień i w dłuższej perspektywie.  Założenie jest proste i pozwala na integrację pracowników we wspólnych działaniach mających piękny, ekologiczny cel. Chcemy pokazywać ludziom o ile zredukują ślad węglowy czy ile można zaoszczędzić zamieniając cztery koła na dwa - tłumaczy Krzysztof Śpiewek z Fundacji Allegro All For Planet.

Fundacja Allegro All For Planet zaprasza też małe i średnie firmy do wypełniania deklaracji #RowerowyPracodawca, na mocy której promuje się rower jako alternatywny i ekologiczny środek transportu.

- W ramach trwającej kampanii Kręć Kilometry zapraszamy pracodawców do wypełnienia krótkiej ankiety, w której zadeklarują że już są, lub wkrótce staną się firmą przyjazną rowerzystom. Chodzi o dostęp do parkingu, szatni, a także organizowanie wydarzeń integracyjnych na rowerach czy wdrażanie programów motywacyjnych - ddoaje Śpiewek.

Ankietę wypełnić można na stronie Kręć Kilometry. Każda firma, po złożeniu deklaracji, otrzyma pakiet materiałów graficznych, które umożliwią pokazanie się w sieci, jako #RowerowyPracodawca.

Dołącz do dyskusji: Allegro rzuca wyzwanie "Kręć Kilometry" polskim firmom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl