SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro Smart! przez tydzień aktywowało ponad 100 tys. użytkowników

Przez pierwszy tydzień od startu usługę Allegro Smart!, obejmującą dostawy produktów w modelu abonamentowym, aktywowało ponad 100 tys. użytkowników Allegro.pl. W ramach nowej opcji kupiono ponad 850 tys. produktów.

Article

- Codziennie od 10 do 15 tysięcy nowych klientów zaczyna korzystać z Allegro Smart! a to dopiero początek. Równolegle z dołączaniem coraz większej liczby konsumentów, coraz więcej sprzedawców bierze udział w programie. W pierwszym tygodniu sprzedający dodali blisko 4 miliony nowych ofert, aby dołączyć do 34 milionów ofert dostępnych przez Allegro Smart! - opisuje Francois Nuyts, prezes Allegro.

Firma podała, że w pierwszym tygodniu dostępności usługi Allegro Smart! najczęściej kupowano za jej pośrednictwem produkty z kategorii takich jak dom i ogród, zdrowie, uroda, żywność, elektronika, a nieco rzadziej - produkty dla dzieci, książki i multimedia, części samochodowe oraz moda.

Ponadto w bardzo krótkim czasie wyprzedano część ofert z opcji Smart! Okazje obejmującej produkty i usługi z dużymi rabatami.

- To potwierdza, że polscy klienci świetnie liczą i widzą oszczędności, jakie zapewnia im Allegro Smart! Trafiliśmy w sedno, spełniając ich oczekiwania dotyczące oszczędności czasu i pieniędzy, oferując wygodne i bezpłatne dostawy. - dodaje Francois Nuyts

Allegro Smart! to pakiet 365 lub 180 wysyłek produktów

Opcja Allegro Smart! została udostępniona w poniedziałek 27 sierpnia. Obejmuje dwa pakiety wysyłek produktów zamówionych na Allegro: 365 w ciągu 12 miesięcy (co kosztuje 49 zł) lub 180 w ciągu 6 miesięcy (za 39 zł). Z takiej wysyłki można skorzystać, jeśli jednorazowe zakupy od jednego sprzedawcy wynoszą minimum 40 zł. Opcję można korzystać za darmo przez 30 dni.

Wysyłki są dostarczane do ponad 15 tys. punktów odbioru: Paczkomatów InPostu, punktów Ruchu, sklepów Freshmarket i Żabka, stacji Orlen oraz placówek Poczty Polskiej na terenie kraju.

Allegro Smart! obejmuje bezpłatne zwroty z Paczkomatów i punktów odbioru Poczty Polskiej, a także kilka opcji dodatkowych, m.in. specjalne oferty Smart Okazje i dodatkowe Monety uprawniające do tańszych zakupów w ramach programu lojalnościowego Allegro.

Na starcie nowa opcja pojawiła się przy 30 mln ofert, czyli jednej trzeciej wszystkich dostępnych na Allegro. Mogą ją oferować tylko zaufani sprzedawcy: ci ze statusem Super Sprzedawca lub minimum 98 proc. pozytywnych ocen.

Uruchomieniu Allegro Smart! towarzyszy kampania reklamowa, które bohaterowie dziwią się, jak tania jest ta usługa w przeliczeniu na jedną przesyłkę.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Allegro.pl zanotowało 16,72 mln realnych użytkowników i 1,23 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 2,72 mln użytkowników.

Według sprawozdań złożonych w KRS od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego nowego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro Smart! przez tydzień aktywowało ponad 100 tys. użytkowników

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Miałem sto procent pozytywnych ocen to mi te gnoje skasowały wszystko. I po czternastu latach mam konto jakbym nigdy niczego nie sprzedał. Pies ich trącał.
23 10
odpowiedź
User
Układ
Jeśli prezes się chwali, 1) musi być kaszana, 2) na miejscu rzecznika zacząłbym szukać innej roboty.
12 12
odpowiedź
User
pavv
Odkąd alledrogo wprowadziło chore prowizję towary w sklepach internetowych staniały o kilka procent.
11 9
odpowiedź
User
pavv
Allegro wpadło na pomysł opodatkowania i przesyłek z Chin. Komunikat Alledrogo:
Odnośnie naszych motywacji. W tym wypadku staramy się być głosem 125 000 polskich przedsiębiorców zrzeszonych na naszej platformie, działających rzetelnie i zgodnie z prawem. Wielokrotnie skarżyli się na nierówność traktowania i stosowania obowiązującego prawa. Ponoszą wszystkie przewidziane prawem daniny publiczne, w tym cła i podatki jednocześnie zmagając się ze zjawiskiem nabywania produktów poza UE, głownie w Chinach, i sprowadzania ich w przesyłkach listowych bez uiszczenia VAT. Ich zdaniem to zwyczajnie nie fair i trudno się z taką opinią nie zgodzić. Chodzi bowiem w gruncie rzeczy tylko i wyłącznie o egzekwowanie obowiązującego polskiego prawa i tworzenie równych warunków konkurowania dla wszystkich. Staramy się, żeby głos polskich przedsiębiorców był słyszany w całym ekosystemie gospodarczym i docierał wszędzie tam, gdzie liczymy na uzyskanie wsparcia dla polskich przedsiębiorców. Opisywana w mediach praca urzędów, opisywane także przez "Rz" wpisują się w kontekst innych europejskich gospodarek zmagających się z tym problemem.
12 11
odpowiedź
User
AO
Aż 100 tysięcy? Nie jest dobrze z Polakami...
9 9
odpowiedź