Allianz informuje w nowej kampanii o połączeniu z Avivą

Tuż po połączeniu z Avivą, Allianz Polska ruszył z nową kampanią marki w internecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Allianz informuje w nowej kampanii o połączeniu z Avivą

Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą.

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polak-allianz-spark-confidence-globalnia-kampania-mariusz-adamczyk ##

Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Działania promocyjne potrwają do końca lipca. Akcja będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na display, rich media i mediach społecznościowych.

Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam.

Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek