SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska prowadzi przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialne za jej kompleksową obsługę reklamową. Do tej pory za działania reklamowe odpowiadał dział marketingu ubezpieczyciela.

Shutterstock.com Article

Przetarg jest podzielony na dwa etapy. W pierwszym, który już się zakończył, agencje przysłały przykłady zrealizowanych projektów. Na ich podstawie Allianz wybierze kilka najlepszych w jego ocenie firm, które zostaną poproszone o realizację zadania przetargowego.

Agencje, które nadeślą wykonane zadanie przetargowe, zostaną zaproszone na prezentacje. Spośród nich ubezpieczyciel wybierze zwycięską agencję lub kilka agencji, które będą odpowiedzialne za działania w zakresie strategii komunikacji, kreacji, obsługę internetową oraz planowanie i zakup mediów.

Do tej pory obsługę reklamową Allianz Polska realizował dział marketingu we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl