SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)

W nowej kampanii Almette akcentuje, że serek powstaje w Polsce, a konkretnie w podlaskim Węgrowie. Akcję przygotowały Grasp Group. Zakupem, Value Media i Quality PR.

Article

W nowej akcji reklamowej Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce.

Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.

Na potrzeby kampanii „Almette – wyprodukowano w Polsce” powstały materiały video z udziałem Neli Zawadzkiej i Marioli Zenik. Są one promowane w szerokiej kampanii digitalowej, można je również obejrzeć m.in. na stronie internetowej kampanii.

Akcja obejmuje także działania z influencerami oraz wsparcie w mediach.

Za kreację odpowiada agencja Grasp Group. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania PR prowadzi Quality PR.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl