SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Glinka i David Gaboriaud w kobiecej kampanii Almette

W nowej kampanii reklamowej serków Almette (produkowanych przez Hochland Polska) wspólnie z kucharzem Davidem Gaboriaudem, ambasadorem marketingowym Almette, występuje aktorka Katarzyna Glinka. Akcję pod hasłem „Kobiety z pasją” przygotowały firmy marketingowe Grasp Group i Value Media.

W ramach kampanii Katarzyna Glinka i David Gaboriaud przedstawią cztery znane kobiety, z których każda ma inną pasję przynoszącą jej satysfakcję i szczęście. We wszystkich materiałach pojawiać się będą serki Almette.

Jedną z bohaterek akcji jest autorka bloga kulinarnego Olga Smile.

 

Kampania obejmuje też filmiki pokazujące przepisy na dania z wykorzystanie serków Almette.

 

Działania obejmują telewizję oraz internet (m.in. social media). Potrwają do końca czerwca.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp Group, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Value Media.

 

David Gaboriaud, znany głównie z programów kulinarnych w Kuchnia+, jest ambasadorem marketingowym Almette od 2017 roku. W ostatnich latach reklamował też produkty marki Winiary i kalendarz adwentowy Nutelli.

Katarzyna Glinka wcześniej promowała m.in. farby do włosów Garnier Color Naturals, sprzęt AGD marki Bosch i wystąpiła w akcji „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Glinka i David Gaboriaud w kobiecej kampanii Almette

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl