SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Altavia Polska z obsługą kreatywną Michelin przez 3 lata

Agencja Altavia Polska wygrała przetarg na obsługę kreatywną producenta opon Michelin. Współpraca dotyczy wsparcia sprzedaży w regionie CEE, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację oraz 3 kraje bałtyckie. 

Article

Zakres współpracy dotyczy przygotowania materiałów kreatywnych, adaptacji kampanii globalnych, tworzenia projektów lokalnych na wybrane rynki w tym przygotowania do publikacji (druk, digital).

Agencja Altavia już od 11 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin. Powierzenie obsługi budżetu kreatywnego jest kolejnym etap współpracy, opartym na zaufaniu, doświadczeniu oraz znajomości marki i jej potrzeb.

– Od wielu lat pracujemy z Altavia Polska i bardzo sobie cenimy naszą współpracę, przede wszystkim za znajomość marki i naszych potrzeb. Ważne jest dla nas również porozumienie w zakresie jakości i dbałości o środowisko. Wybraliśmy Altavię do współpracy, bo widzimy, jak się rozwija stale podnosząc swoje kompetencje. Często długa współpraca gasi kreatywność, tu mamy zupełnie odwrotny efekt – oprócz kreatywności mamy poczucie bezpieczeństwa i partnerstwo – mówi Wiktoria Łuczyk, operational marketing manager B2C ECN.

Kontrakt podpisany został na 3 lata.

 

Dołącz do dyskusji: Altavia Polska z obsługą kreatywną Michelin przez 3 lata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl