SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amazon: Kindle 3G z reklamami za 164 USD

Amazon.com wprowadza na rynek tańszą wersję czytnika e-booków Kindle 3G, na którego ekranie będą wyświetlane reklamy.

W kwietniu internetowy sklep wprowadził do sprzedaży w cenie 114 dolarów (o 25 dolarów mniej od najtańszego modelu urządzenia) czytnik Kindle with Special Offers, z wyświetlającymi się na ekranie reklamami w formie sponsorowanych wygaszaczy oraz specjalnych ofert na dole głównego ekranu (więcej na ten temat).

>>> Amazon sprzedaje więcej e-booków niż tradycyjnych książek

Teraz dołącza do niego wersja z funkcjonalnością 3G za 164 dolary - również o 25 dolarów tańszą od pozbawionego reklam odpowiednika.

W najbliższych tygodniach nabywcom Kindle 3G with Special Offers wyświetlą się reklamy promujące m.in. karty podarunkowe Amazon o wartości 20 dolarów za 10 dolarów, 20-proc. rabat na 200 telewizorów HD takich producentów jak Sony, Panasonic, LG i Vizio, czy też wybrane e-booki w cenie 1 dolara.

>>> Amazon: najchętniej kupowane produkty w 2010 r.

Amazon przyjmuje zamówienia na Kindle 3G with Special Offers od użytkowników z USA na stronie www.amazon.com/kindle3G.

Dołącz do dyskusji: Amazon: Kindle 3G z reklamami za 164 USD

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kiedy
Kiedy u nas? iPad nie spełnia na pewno wszystkich oczekiwań, a rodzime pomysły sukcesu nie odniosły..
odpowiedź