SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amazon potwierdza: „Co zamierza Napoleon?” to nie nasza kampania

Teaserowa kampania „Co zamierza Napoleon?” szybko wywołała pytania o firmę, która za nią stoi. Serwis Wirtualnemedia.pl ustalił, że spoty promują sieć supermarketów Carrefour, a Amazon nie przyznaje się do nich. - To nie nasza akcja marketingowa  zapewnia Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.

Dwa spoty tworzące kampanię „Co zamierza Napoleon?” pojawiły się w telewizji w ubiegłym tygodniu i wzbudziły zaciekawienie oraz pytania jaka marka za nimi stoi.

W weekend w internecie padły przypuszczenia, że kampania została przygotowana przez Amazona, który 8 marca br. zamierza uruchomić polską wersję swojej platformy. Miał za tym przemawiać głównie fakt, że w bazie Whois wśród danych domeny CozamierzaNapoleon.pl pojawia się nazwa Amazona.

Szybko jednak okazało się, że wspomniany adres internetowy został zarejestrowany w Polsce przez agencję Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, która korzysta jedynie z chmury Amazona i, jak ustalił serwis Wirtualnemedia.pl przygotowała kampanię „Co zamierza Napoleon?” dla sieci supermarketów Carrefour.

O tym, że Amazon okazał się w wypadku spotów z Napoleonem fałszywym tropem przekonuje ostatecznie w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.

- Kampania „Co zamierza Napoleon?” to nie jest nasza akcja marketingowa - podkreśla Marzena Więckowska. - Na rynku jest coraz więcej firm e-commerce i kibicujemy im, ponieważ budują ważny dla nas segment. Cieszy nas także to, że firma, która stoi za kampanią, korzysta z naszych niezawodnych serwerów i usług Amazon Web Services. Polska to dla nas ważny rynek i będziemy się na nim rozwijać, nie mogę na razie jednak podzielić się naszymi planami na przyszłość - wyjaśnia Więckowska.

Wypowiedź rzeczniczki Amazon Polska ostatecznie wyklucza spekulacje, że amerykańska platforma zakupowa pojawi się w polskiej wersji 8 marca br. Do tej pory nie wiadomo, kiedy Amazon wystartuje z lokalną odsłoną, choć spekulacje na ten temat pojawiły się ostatnio w połowie ub.r. przy okazji polskiej premiery Amazon Echo.

Dołącz do dyskusji: Amazon potwierdza: „Co zamierza Napoleon?” to nie nasza kampania

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
"Amazon potwierdza: (...) to nie nasza kampania". Czy poprawnie po polsku tytuł nie powinien brzmieć: "Amazon ZAPRZECZA: (...) to nie nasza kampania"? W języku polskim występuję chyba podwójne zaprzeczenie...
odpowiedź
User
Rafał S
Co zamierza Napoleon? Przejąć Tesco.
odpowiedź
User
Zuza
Amazon zaprzeczył. Pozostaje Carrefour, albo chodzi o tą inwestycję związaną z Twierdzą Modlin. Osobiście wolałabym to drugie, kolejne piękne miejsce w Polsce, które przyciągnie turystów się ceni.
odpowiedź