SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ameryka Express” hitem TVN. Program zyskał 110 tys. widzów

Reality-show „Ameryka Express” oglądało średnio 1,53 mln osób, o 110 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu „Azja Express”. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.

Ameryka Express - uczestnicy; fot. TVNAmeryka Express - uczestnicy; fot. TVN

Program „Ameryka Express” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,66 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. drugi sezon „Azji Express” gromadził średnio 1,42 mln widzów, co przekładało się na 11,57 proc. udziału w 4+, 16,55 proc. w 16-49 oraz 14,11 proc. w 16-59. Oznacza to, że program zyskał 110 tys. oglądających.

TVN w paśmie emisji „Ameryka Express”, czyli w środy w godz. 21.31-23.02 miał 12,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to tej stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 13,90 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (6,45 proc.; „Śpiewajmy razem. All Together Now” i filmy), a czwarta - TVP1 (5,85 proc.; różne audycje, w tym transmisje sportowe).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był już zdecydowanym liderem.

Reality-show „Ameryka Express” to polska wersja formatu „Peking Express”, której dwie poprzednie edycje w naszym kraju nosiły nazwę „Azja Express”. Reality-show zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie), nie mogą płacić za transport i nocleg. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Tym razem trasa wyścigu wiodła przez dwa państwa Ameryki Południowej: Ekwador i Peru. Do Ameryki Południowej wyruszyło osiem par:

Maciej Musiałowski wraz z koleżanką Anną Małysą
Filip Chajzer wraz z ojcem Zygmuntem Chajzerem
Aleksandra Domańska z bratem Dawidem Domańskim
Tomasz Karolak wraz z kolegą Jakubem Urbańskim
Duet „Fit Lovers”: Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz
Magda Steczkowska z mężem Piotrem Królikiem
Lara Gessler i jej przyjaciel Piotr Sałata
Katarzyna Meller z przyjaciółką Moniką Zagajewską

W rywalizacji zwyciężyli Aleksandra i Dawid Domańscy. Prowadzącą trzeciej odsłony formatu pozostała Agnieszka Woźniak-Starak.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, TVN podjął decyzję o kontynuacji „Ameryka Express” - czwarty sezon na antenie ma się pojawić jesienią 2019 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ameryka Express” hitem TVN. Program zyskał 110 tys. widzów

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
Domańska to taka druga Renulka.
odpowiedź
User
TVNazi
Jak Ameryka ekspres jest hitem TVN to tylko źle świadczy o tej stacji...
odpowiedź
User
AntyWM
Jeśli Ameryka Ekspres jest hitem to potwierdza ze stacja TVN to dno
odpowiedź