Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie

Zapowiadany na jesień 2019 roku serwis Disney+ może liczyć na życzliwe przyjęcie w Stanach Zjednoczonych - wynika z sondażu UBS. 43 procent badanych Amerykanów deklaruje wykupienie subskrypcji na tej platformie. Nowy serwis może mocno uderzyć w konkurencję, bowiem aż 57 procent respondentów wraz z zakupem abonamentu w Disney+ zamierza zrezygnować przynajmniej z jednej konkurencyjnej usługi VOD.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie

Premiera serwisu streamingowego Disney+ została zapowiedziana na 12 listopada 2019 r. W pierwszej kolejności platforma ma trafić na rynek amerykański, później także na inne obszary - nieoficjalnie wiadomo że w Polsce Disney+ może się pojawić w 2021 r.

W ramach abonamentu użytkownicy otrzymają dostęp do szerokiej biblioteki produkcji, do których Disney posiada prawa. Ponadto w serwisie mają się pojawić nowe oryginalne produkcje, a wykupienie subskrypcji będzie oznaczało m.in. możliwość tworzenia na koncie siedmiu różnych profili i odtwarzania treści na maksymalnie 10 różnych urządzeniach.

43 procent Amerykanów zapłaci za Disney+

Teraz holding finansowy UBS podał wyniki własnych badań świadczących o tym, że na rynku amerykańskim Disney+ może liczyć na spore zainteresowanie i życzliwość użytkowników.

Sondaż przeprowadzono na grupie tysiąca dorosłych Amerykanów. 43 proc. respondentów zadeklarowało, że po pojawieniu się Disney+ zamierza wykupić subskrypcję w tym serwisie. To więcej niż zakładały wcześniejsze rachuby Disneya, według których do 2024 r. platforma będzie miała w USA od 20 do 30 mln odbiorców i będzie funkcjonować w 20 – 30 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do szerokopasmowego internetu.

Badanie UBS wykazało też, że pojawienie się w USA Disney+ może boleśnie uderzyć w niektórych jego konkurentów w segmencie telewizji i VOD. 57 proc. badanych zapowiedziało, że po wykupieniu abonamentu na platformie Disneya zamierza zrezygnować przynajmniej z jednej opłacanej obecnie subskrypcji. 37 proc. respondentów w pierwszej kolejności przestanie płacić za telewizję kablową, 33 proc. zrezygnuje z którejś platformy VOD, zaś 19 proc. zapowiedziało rezygnację z HBO i Showtime’a.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny