Amino po 9 latach znowu w telewizji

Amino, należący do koncernu Unilever producent dań ekspresowych, po 9 latach wraca do komunikacji ATL. Za strategię i kreację odpowiada That One Agency.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Amino po 9 latach znowu w telewizji

Po 9 latach od popularnej „Zupy Romana” marka Amino wraca z nową komunikacją w telewizji i digitalu. Reklama telewizyjna stawia na podkreślanie unikatowych w kategorii polskich smaków, humor oraz sympatyczne przedstawienie konsumentów.  

Kampania składa się z 30” spotu i skrótów do mediów społecznościowych. Emisja planowana jest do jesieni z różnymi tag-onami prezentującymi nowości od marki.

Jest to kolejna, po akcjach influencerskich, kampania Amino realizowana przez That One Agency. Projekt komentuje account director w agencji – Aleksandra Kuczyńska. 

- Razem z zespołem Unilever rozważaliśmy kilka kierunków, ale badania wyłoniły jasnego zwycięzcę. Postanowiliśmy wysłać list miłosny do polskości. Przedstawić świat marki i jej odbiorców z czułością, ale i z humorem – pokazując, że tradycyjne polskie smaki nas łączą, uwalniają w nas ciepłe emocje. Sam proces powstawania spotu także zasługuje na uwagę – od briefingu do emisji minęło niewiele ponad miesiąc, a w tym czasie stworzyliśmy strategię, przebadaliśmy koncept i sprawnie poprowadziliśmy cały proces, korzystając z integrated shooting matrix – zapewniającego sprawną pracę na każdym etapie i z góry planowane tworzenie form, uwzględniających charakterystykę każdej platformy i placementu - mówi Aleksandra Kuczyńska.

Spot wykorzystuje kojarzoną z marką kompozycję muzyczną w nowoczesnym wydaniu, a także nowe, będące przełożeniem wypracowanej strategii, copy. 

- Zależało nam, aby marka Amino powróciła do komunikacji w telewizji w bardziej nowoczesnej, odświeżonej formie, przy jednoczesnym zachowaniu jej tradycyjnego charakteru i polskich korzeni. Stworzyliśmy kampanię, która w prosty i przystępny dla widza sposób łączy te dwa obszary i z humorem przypomina, że polskość i polskie smaki są fajne. Dzięki użyciu kojarzonej z marką melodii, tym razem w nowym wydaniu, chcieliśmy przywołać pozytywne emocje i wspomnienia. Nowa reklama udowadnia, że Amino to pyszne, polskie smaki dla każdego - dodaje Aleksandra Bilska-Domańska, brand manager w Unilever.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare, produkcję treści wideo zrealizowało F25.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej